Blog AOV
- Arnoud Wennekus
Anderen behandelen zoals je zelf behandeld wil worden door relaties te laten voelen dat ze VIP’s zijn!
Vanmorgen maakte ik een nieuwe Customer Journey, ditmaal een hele positieve. Die van Audi.Hoewel de aanleiding wel een beetje suf was. Ik had eigenlijk alleen een Update van mijn navigatiesysteem nodig. Die was mij beloofd bij de aflevering van mijn Audi A5.
Dit had echter meer voeten in de aarde dan gedacht.
Dit had te maken met de diefstalbeveiliging van het Navigatiesysteem. Een update bleek niet een nieuw SD kaartje of Cdrommetje maar een compleet nieuwe “Windows update “ die opgehaald moest worden via een beveiligde Audiserver-code.Anyway, een klusje van niets bleek een uur werk van de monteur te zijn en een soms vier uur tot 6 durende downloadslurp! Kortom de auto moet een dagje uit logeren bij de Audifamilie. Tot zover het hoe en waarom.Ik werd keurig ontvangen op het Audicentrum in De Meern. Voor me parkeerde iemand een prachtige A7 en samen met de chauffeur en eigenaar liepen we daarna gebroederlijk de ontvangsthal binnen waar de prachtige bolides ons al tegemoet blinkten.“Goedemorgen mijnheer, waarmee kan ik u helpen?” Zowaar drie opgeruimde gezichten en dito gezichten achter de balie, één ervan snelde direct achter de balie vandaan en verwelkomde me.Er werd gevraagd of ik koffie lustte en ik werd al snel voorgesteld aan de monteur. Ik nam plaats aan zijn tafeltje. Met de heerlijke Capucinno.“Mijnheer Wennekus ik zal even de gegevens opzoeken en uw kenteken...” Ik noemde direct mijn kenteken en de map was al gevonden.Hij legde uit wat er moest gebeuren en even later overhandigde ik hem mijn sleutelbos.“Wilt u dat we de auto nog even voor u wassen als service?” (Wauw!) Graag!“Zijn de andere sleutels niet nodig mijnheer Wennekus..., anders staat u zo op de ....straat zoveel en kunt u er niet in!”” (Slim zeg dat persoonlijke erin, je bent nu weer iets dichterbijgekomen!)Er gingen een paar sleutels van de bos af en ik werd vriendelijk verzocht de Cappuccino aan de balie verder op te drinken, daar waar de chauffeur mij zou komen oppikken om mij weer terug te brengen.
Ik raakte in gesprek met de verkoper aan de balie en de kop koffie koffie was nog niet op of daar kwam de chauffeur al aan. We gingen bijna vertrekken, maar er was een “dingetje”. Er was overleg. Er moest nog iemand mee. Maar die moest de andere kant op.Bleek dat de chauffeur van de prachtige A7 weer! Ik zeg dat is toch geen probleem daar komen we toch wel uit? Ook deze mijnheer had er geen enkele moeite mee op het station afgezet te worden, of bij de bushalte. En ik had er geen moeite mee dat we een ommetje maakten langs het Rabogebouw. Dus werd mijnheer gewoon alsnog geheel “thuisgebracht”. Intussen babbelend over de ervaringen in zijn A7.En ik realiseerde me, wat een heerlijke klantreis! Inclusief ommetje.Kortom: Heerlijk ontvangen op een prachtige locatie. Vriendelijke en enthousiaste servicegerichte mensen die hun werk met een lach doen. Trots zijn op wat ze doen en waar ze voor staan. Zowel de verkopers, de dame aan de balie als de monteur en ook de chauffeur van de pendelbus.Ze gaven mij het gevoel een echte VIP te zijn.Dat gevoel willen wij jou als ondernemer ook graag geven. En ook de service.Zo vinden wij het ook van het grootste belang dat ook jij geholpen wordt met het adviseren en vergelijken van de beste Arbeidsongeschiktheidsverzekering voor jou.. En leveren wij zekerheid door kwaliteit. Kwaliteit van advisering. Begeleiding. Medische intake. Proactieve houding. Elk jaar een Updategesprek. En hulp bij ziekte van ons Team van Deskundigen.En ook vinden wij het heel erg belangrijk dat jij kan rekenen op zekerheid als je de Arbeidsongeschiktheidsverzekering eenmaal hebt afgesloten.Dus geen Tros Radar gedoe, de beste voorwaarden en de allerscherpste premies in ons InkomensZekerheid Collectief!