Nieuws
Hoogwaardige dienstverlening loont
Eens met beslissing
Een belangrijk aspect is de vraag in hoeverre men het eens is met de
beslissing over de hoogte van hun arbeidsongeschiktheidsuitkering.
Hierin zit een veelvoorkomend vooroordeel verscholen. namelijk
dat de verzekeraar probeert zo min mogelijk schade uit te keren.
96% van de ondervraagden is het eens met de vaststelling van het
arbeidsongeschiktheidspercentage door Movir. Onder relaties die nog
arbeidsongeschikt zijn is dit 86%.
Verbeterpunten
Om te beoordelen waar de dienstverlening kan worden verbeterd. is
van alle aspecten gekeken wat de impact en de beoordeling ervan was.
Daaruit kwamen vooral nazorg en terugvalpreventie door medisch
adviseurs naar voren. Deze aspecten krijgen de komende periode dan
ook extra aandacht.
Bewijslast
'Zekerheid over de kwaliteit van dienstverlening is een van de
belangrijkste aspecten bij het kiezen en afsluiten van een AOV.'
Aldus Movir directeur Louis van Drunen.' Daarom zijn deze uitkomsten
zeer relevant voor mensen die zich oriënteren op een AOV. De positieve
ervaringen van andere verzekerden zijn de bewijslast van de kwaliteit
die wij beloven te bieden. En het is onze ambitie om verwachtingen van
klanten hierover te blijven overtreffen.'
Bron: MOVIR