Nieuws
Intermediair waardeert Movir weer beter
Klanten waarderen Movir in 2011 met een 7,88. Vorig jaar was dit een 7,82 en in 2009 een 7,72. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat jaarlijks wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau KIEN.
De adviseurs beoordeelden Movir AOV op verschillende punten, waaronder kennisniveau binnendienst, kwaliteit intermediaire ondersteuning en snelheid administratief proces. Movir scoort op zeven van de elf onderdelen beter dan vorig jaar. De top drie van bestscorende onderdelen was hetzelfde als in 2010; kwaliteit van het product (8,25), nakomen van afspraken (8,16) en kwaliteit en foutloosheid offertes en polissen (8,24). Grootste stijgers in 2011 zijn Kwaliteit en foutloosheid offertes en polissen (+0,22), premiestelling voor de consument (+0,17) en kennisniveau binnendienst (+0,16). Alleen het oordeel over de extranetomgeving daalt significant ten opzichte van vorig jaar. Nog dit jaar lanceert Movir haar vernieuwde extranet.