fbpx
Image
Image

Welke veranderingen in uw werk of inkomen geeft u altijd zelf direct aan ons door?

redacteurHet is belangrijk dat uw verzekering goed past bij uw persoonlijlke situatie. Verandert er iets inuw werk of inkomen? Laat het ons dan weten. Dan bekijken wij of uw verzekering moetworden aangepast. Zo voorkomt u bijvoorbeeld dat u een lagere uitkering ontvangt dan waarop u gerekend had. Op die manier zorgen we samen dat u goed verzekerd bent én blijft.

Geef in ieder geval aan ons door:

• als u verandert van beroep;
• als de werkzaamheden die horen bij uw beroep (lichamelijk) zwaarder of
lichter worden;
• als u stopt met de werkzaamheden die horen bij uw beroep;
• als uw bedrijf te maken krijgt met een fusie, overname of krimp;
• als uw bedrijf verandert van rechtsvorm;
• als u (gedeeltelijk) in loondienst gaat;
• als u meer dan 60 uur in de week gaat werken;
• als uw jaarinkomen verandert met 10% of meer;
• als u failliet gaat of betalingsproblemen heeft;
• als u langer dan 6 maanden naar het buitenland gaat;
• als u arbeidsongeschikt bent en u langer dan 1 maand naar het buitenland
gaat;
• als u uw werkzaamheden tijdens uw arbeidsongeschiktheid weer
(gedeeltelijk) oppakt.

Verzekeringsfraude

rechter-125-71
In de schadespecial van AMplus staat deze maand een interessant interview met hoogleraar verzekeringsrecht Mop van Tiggele. Het gaat over verzekeringsfraude als onwenselijk menselijk gedrag en hoe lastig dat is om uit te bannen. Ze is voorstander van een stevige aanpak. Maar ik begrijp de lastigheid voor verzekeraars. Haar uitspraak dat er kennelijk meer Ray-Ban-zonnebrillen geclaimd worden dan er verkocht worden, doet je wel opschrikken.

Ondernemer is ontevreden over Rabo

arbeidsongeschikt-tshirt
Jarenlang stond de Rabobank bekend om zijn sterke positie op lokaal niveau. De bank boet echter aan populariteit in bij het mkb, zijn traditionele klantenkring. Jarenlang stond de bank bovenaan als beste financiële dienstverlener van Nederland. Marktonderzoek DVJ Insights heeft met Z24 de ervaringen van ondernemers met hun huisbankier onderzocht. Daarbij kwam de Rabobank als slechtste naar voren.

Het persoonlijk contact van de plaatselijke bankier met zijn klant wordt minder. Het hoofdkantoor in Utrecht deelt de lakens uit en de bank is eigenlijk alleen in naam nog een coöperatie. Eind 2010 bleek dat verschillende lokale banken volgens toezichthouder AFM onvoldoende hadden gelet op de specifieke situaties bij de klant en de regels voor hypotheekadvies hadden overtreden. Boetes werden uitgereikt.

Deze website is  SSL beveiligd 

©2024 Dreamview | Designed, Developed & Hosted by DreamView ICT & Internet Services

Hallo ondernemer! Vraag over AOV verzekering voor zelfstandig Professionals? Wilt u teruggbeld?

WhatsApp Chat & Terugbel Service
Close and go back to page