Welkomst/Uitleg Video en ons duidelijke Stappenplan
Deel 1:
STAP 1 (JOUW AKKOORD) ✔ ✖
Om tussen de verschillende aanbieders een goed en objectief vergelijk te kunnen maken, hebben we je akkoord om een uitgebreid onafhankelijk AOV Vergelijkrapport voor je te willen opstellen inmiddels gekregen.
STAP 2 (ONZE INVENTARISATIEFASE) ✔ ✖
Na je akkoord ontvang je van ons een uitgebreide vragenlijst waarmee we je uitgangspositie en wensen zo goed mogelijk in kaart kunnen brengen. Dit betreft een in te vullen Inventarisatieformulier, en als je wil, maar zeker niet verplicht : Jouw ingevulde Gezondheidsverklaring.
STAP 3 (JOUW AOV VERGELIJK RAPPORT) ✔ ✖
Op basis van het voor jouw opgestelde Vergelijk Rapport wordt er direct een eerste uitgebreide telefonische afspraak gepland om het Rapport uitgebreid samen door te nemen met je AOV Coach. Al jouw vragen worden beantwoord, alle termen uitgelegd, en alle berekeningen gemaakt en steeds worden vervolgafspraken ingepland. Jouw Coach heeft onbeperkt tijd om je te helpen en te begeleiden en heeft alle aandacht voor al jouw vragen. Je bent vrij in je keuze om op het voor jou beste aanbod in te gaan op het moment dat voor jou de tijd er rijp voor is. Wij adviseren niet maar wij vergelijken enkel alle aanbieders inhoudelijk en op uw verzoek bemiddelen wij daarna uw keuze op execution only basis. Heb je eenmaal je keuze bepaald dan ga je samen met ons door naar Deel 2, stap 4.
Deel 2:
STAP 4 VOORBEREIDEN DEFINITIEF AANVRAGEN ✔✖
Het vervolg omhelst feitelijke aanvraag. Eerst vragen wij jou de offerte van je voorkeur ondertekend retour te sturen, waarmee de aanvraag fase van de verzekering van start is gegaan. Als deze getekende offerte ontvangen is, wordt intern het dossier gecheckt, en ontvang je nog een uitgebreide e-mail met wat nog nodig is.
Zodra deze zaken door jou aangeleverd zijn, vragen we, indien gewenst de voorlopige dekking vast voor je aan, zodat je vast (tegen ongevallen) verzekerd bent, terwijl de verzekeraar alle stukken beoordeelt en de medische en technische acceptatie uitvoert.
STAP 5 AANVRAGEN EN UITGEBREID BEGELEIDEN ✔✖
We zijn pas halverwege qua tijd, maar het meeste werk zit erop. Als wij de aanvraag voor je begeleiden richting verzekeraar is onze hulp en begeleiding nog niet ten einde. Het is (helaas) niet zo dat als wij de aanvraag indienen,de polis een week later een feit is…
Om voor jou het allerbeste resultaat tot stand te brengen, begeleiden wij jouw aanvraag richting verzekeraar. Wij vragen vast voorlopige dekking voor je aan, indien je dat wenst. De verzekeraar zal de technische vragen over inkomen en beroep aan ons stellen; medische vragen echter worden uitsluitend aan jou gecommuniceerd in een dichte gesloten enveloppe gericht aan jouw huisadres, die per ouderwetse postbode aan je zal worden bezorgd.
BELANGRIJK/CONTROLE & SNELHEID
Mocht de verzekeraar aanvullende (medische) informatie of stukken nodig hebben, en jou daarover schriftelijk berichten, bedenk dan aan dat als jij alle stukken en vragen en/of antwoorden aan ons zou doorsturen, wij jou nog beter kunnen helpen en begeleiden! Zo kunnen wij de verzekeraar goed controleren, jou evt. vragen beantwoorden, en je antwoorden en afgegeven machtigingen aan de verzekeraar namens jou archiveren. Wij zorgen er tevens voor dat wij deze gegevens -namens jou- beveiligd en snel afleveren bij de juiste contactpersoon van de juiste verzekeraar. Dat gaat sneller, vermindert de kans op fouten en miscommunicatie en wij weten dan zelf ook precies wat de status is van jouw aanvraag is. Mocht de verzekeraar een poststuk kwijt zijn, een dokter of medewerker van de verzekeraar op vakantie, of wat dan ook, kunnen wij de informatie nog een keer opnieuw onder de aandacht brengen indien nodig!
Dit technisch en medisch acceptatieproces kan van een week of twee tot zomaar 6-8 weken duren afhankelijk van de route die de verzekeraar kiest. Er hoeft tegenwoordig zelden nog een medische keuring plaats te vinden, dus in eerste instantie voldoet vrijwel altijd een door jou ingevulde Gezondheidsverklaring. Afhankelijk van wat je daarop in hebt moeten vullen, zal de verzekeraar beslissen of ze meer medische informatie nodig acht over het door jou ingevulde op jouw Gezondheidsverklaring. Vaak vragen zij aan jou een machtiging te tekenen, om jou behandeld arts schriftelijk medische vragen te mogen over jouw situatie te stellen.
Hoewel de verzekeraar vaak doet voorkomen in haar reclame en marketing, is er in onze jarenlange ervaring, vrijwel altijd (95%) meer informatie nodig.
Als de verzekeraar op al haar vragen een antwoord heeft gekregen, zal zij een beslissing nemen of ze jouw aanvraag op normale (medische) voorwaarden zal accepteren tegen de premie die behoort bij het opgegeven beroep.
STAP 6: TECHNISCHE EN MEDISCHE ACCEPTATIE BESPREKEN✔✖5 AANVRAGEN EN UITGEBREID BEGELEIDEN ✔✖
Uiteindelijk vormt de medisch adviseur een oordeel. Hij kan je afwijzen, accepteren, een of meer beperkende bepalingen opleggen, of een premieopslag voor je AOV-verzekering voorstellen. Mocht dat het geval zijn, al de verzekeraar jou daarvan in kennis stellen. Aangezien wij dzaak uitgebreid bespreken. We kunnen samen de beste strategie bepalen om verder te gaan. In het uiterste geval zullen we, zonder dat het voor jou ook maar een euro extra aan ons hoeft te betalen, een tweede en zelfs een derde aanvraag voor je indienen bij een andere verzekeraar, als we beide ervan overtuigd zijn, dat er een kans is om je beter en voordeliger te kunnen verzekeren eldersaar niet in gekend (mogen) worden, is ook hier samenwerking nodig om het beste resultaat voor je te kunnen bewerkstelligen. Als je de brief deelt met ons kunnen we samen de zaak uitgebreid bespreken. We kunnen samen de beste strategie bepalen om verder te gaan. In het uiterste geval zullen we, zonder dat het voor jou ook maar een euro extra aan ons hoeft te betalen, een tweede en zelfs een derde aanvraag voor je indienen bij een andere verzekeraar, als we beide ervan overtuigd zijn, dat er een kans is om je beter en voordeliger te kunnen verzekeren elders
STAP 7: EERSTE aanvraag niet naar wens ? TWEEDE AANVRAAG KOSTELOOS!✔✖
Als de eerste aanvraag niet oplevert wat we verwachtten en hoopten… Dan dienen we je aanvraag bij een tweede verzekeraar verzekeraar in… zonder enige extra kosten voor jou!
We gaan namelijk altijd voor goud voor jou! Ook hier bespreken we weer uitgebreid alle mogelijke uitkomsten.
STAP 8: AANVRAAG GEACCEPTEERD!✔✖
We wachtten de polis af, en controleren deze nauwgezet. Als jij óók akkoord bent, dan pas versturen wij jou onze factuur. En we vragen je daarna om ons te beoordelen. Dat je het weet Als we gewikt en gewogen hebben samen, dan zullen we of het (tweede of derde) afwijkende acceptatievoorstel accepteren of niet. In het laatste geval, ben je nog steeds niet verzekerd. Als we je niet verzekerd krijgen (in een enkel geval komt dat voor), heb je geen keuze natuurlijk. Wel kun je een Broodfonds overwegen natuurlijk. Uiteraard is dat vervelend.
STAP 9: POLIS CONTROLE EN TEVREDENHEIDS CONTROLE!✔✖
Als we gewikt en gewogen hebben samen, dan zullen we of het (tweede of derde) afwijkende acceptatievoorstel accepteren of niet. In het laatste geval, ben je nog steeds niet verzekerd. Als we je niet verzekerd krijgen (in een enkel geval komt dat voor), heb je geen keuze natuurlijk. Wel kun je een Broodfonds overwegen natuurlijk. Uiteraard is dat vervelend.
Deel 3
STAP 10: SERVICE, BEGELEIDING EN ONDERHOUD!✔✖
Je eigen Team: Proactieve & Persoonlijke Belangenbehartiger
Wij houden jouw belangen continu in het oog:
• Wij houden je steeds op de hoogte van belangrijke zaken
• Ziek? Meld je bij ons!
• Elk jaar een onderhoudsgesprek
• Je eigen Team staat altijd voor je klaar
• Elk drie jaar kosteloos een nieuwe marktvergelijking, zo betaal je nooit te veel
Plus uniek in Nederland: AOV ALL Inclusive: Laagste premiegarantie gedurende de gehele looptijd:
Vragen?
In dit proces gaan we van A tot Z zeer zorgvuldig en integer voor je te werk. Daar kun je van op aan getuige onze honderden aanbevelingen. Zo gebruiken we je gegevens uitsluitend voor administratief doeleind, de aanvraag in offertestadia en het opstellen van onze rapportage. Alles conform de wettelijke gestelde AVG-privacy richtlijnen. We doen daarbij onze uiterste best om altijd helder in onze communicatie en berichtgeving te zijn en je zo volledig en compleet mogelijk te informeren over de vervolgstappen. Mocht er in het proces onverhoopt iets niet helemaal duidelijk zijn, weet ons te vinden. We staan je graag persoonlijk te woord!
Dienstverlening in drie delen, wij werken volgens ons Stappenplan
Deel 1: "Risicoloos met onze garantie. Uitgebreid en Onbeperkt Vergelijk Traject Webcam |Videoconferencing | Telefoon |
–Met Efficiency korting/Zelfwerkzaam vooraf betalen |
Slechts 295,- (Netto 175) |
Deel 2 AOV Bemiddeling door AOV-zzp.nl |
–Met Efficiency korting/Zelfwerkzaam/ Betaling Vooraf |
Slechts 295, (Netto 175) |
Deel 3 ALL Inclusive Garantie Abonnement | ALL Inclusive Garantie Abonnement | Slechts 18,75 per maand! * |
AOV Oversluiting/Complete /Eerste en Tweede Aanvraag | Kosteloos binnen ALL Inclusive Garantie Abonnement |
Als verzekeraars het in de toekomst toestaan een AOV polis die via AOV-zzp.nl is gesloten, over te nemen en wij worden daarmee juridisch geheel van de zorgplicht ontslagen, dan zullen wij de verzekering ook zonder ALL Inclusive Service Garantie Abonnement kunnen gaan aanbieden. *Vooralsnog verplicht en behorende bij Deel 2 van ons Stappenplan. Wij vinden het u belangrijk deze keuze te kunnen aanbieden uit principe. Wij denken zelf dat je jezelf hiermee tekort doet en het nooit zou moeten willen om rechtreeks zaken te doen met een grote kapitaalkrachtige verzekeraar zonder krachtige belangenbehartiger met expertise en kennis op dit gebied. .Aangezien meestal uit kostenoverwegingen deze keuze gemaakt wordt en hiermee juist het tegendeel wordt bereikt. En dan hebben we het niet over alle andere zaken die wij kunen betekenen:
Je eigen Team
Om jouw belangen als verzekerde en ondernemer in alle omstandigheden het beste te kunnen dienen, heb jij een professioneel Team van Deskundigen tot je beschikking op wiens support en ondersteuning je altijd kan rekenen. Dit Team van Deskundigen bestaat uit:
- AOV Specialist
- Arbeidsdeskundige
- Advocaat
- Medisch specialist
- Proactieve & Persoonlijke Belangenbehartiger
Wij houden jouw belangen continu in het oog: Wij houden je steeds op de hoogte van belangrijke zaken
- Elk jaar een onderhoudsgesprek
- Je eigen Team staat altijd voor je klaar
- Elk drie jaar een marktvergelijking, zo betaal je nooit teveel