fbpx
Image
Image

Nedasco introduceert 'AOV Op Maat'

Nedasco introduceert 'AOV Op Maat'

Nedasco

Volmachtbedrijf en serviceprovider Nedasco heeft een eigen arbeidsongeschiktheidsverzekering ontwikkeld. De AOV op Maat, zoals de polis heet, is als (negende) module toegevoegd aan het Gezond Werken Pakket. Volgens Wilco Groot, manager Sales & Marketing, is Nedasco hiermee de eerste serviceprovider die een volledige volmacht heeft gekregen voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering.

"Het is redelijk uitzonderlijk dat wij als serviceprovider het vertrouwen hebben gekregen om de aov als eigen product te ontwikkelen", aldus Groot. "De verzekeraars willen liever zelf het stuur in handen houden, omdat zij verantwoordelijk zijn voor de uitkering op zo'n verzekering. Nu is het Nedasco die accepteert, de polis afgeeft, het schadetraject oppakt en begeleidt."

Ondernemers krijgen in het Gezond Werken Pakket maximaal 10% pakketkorting. De verzekeringen staan op één polis en het risico is ondergebracht bij een pool van verzekeraars: ASR, Aegon, Avéro Achmea en Reaal. Premie berekenen, offreren en aanvragen gaat online via het extranet van Nedasco. Voor aanvragen met een loonsom hoger dan € 1 mln en meer dan veertig werknemers krijgt de tussenpersoon binnen 24 uur een maatwerkofferte. (AM)

Reaal ondernemers AOV actie

Reaal ondernemers AOV actie

Reaal Ondernemers AOV actie


Ontvang direct € 250,- retour bij het afsluiten van een Reaal Ondernemers AOV. Gedurende negen weken lang geldt het aanbod voor een Reaal ondernemers AOV alswel acties met kortingen voor het Bedrijven Totaal Plan. Opde radio en op internet start deze campagne. U kunt dit financiele complexe product alleen afsluiten via het professionele intermediair.

Consument blijft wantrouwig over klantgericht verzekeren garanties

Consument blijft wantrouwig over klantgericht verzekeren garanties


vraagteken_55_46

Driekwart van de consumenten heeft er niet veel vertrouwen in dat verzekeraars oprecht hun best doen om de normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) na te leven.

Dit blijkt uit de resultaten van een consumentenonderzoek dat Gfk in opdracht van de Stichting toetsing verzekeraars (Stv) heeft verricht onder duizend consumenten. Het onderzoek ging over de aangescherpte normen van het KKV.Zij vinden de norm heldere en duidelijke voorlichting het belangrijkst. Helder en begrijpelijk taalgebruik volgt op plaats twee. Naast folders, brieven en brochures moet ook de voorlichting en het taalgebruik op de website en in mailverkeer voortaan helder en begrijpelijk zijn.

Tweederde van de consumenten vindt de aanscherping een goede stap.Over de norm telefonische bereikbaarheid vindt slechts één op de tien consumenten een wachttijd van meer dan vijf minuten acceptabel. De aanpassing van tien naar vijf minuten als maximale wachttijd is dan ook waardevol: 66% van de consumenten vindt de verkorting van de maximale telefonische wachttijd veel toevoegen. De gemiddeld acceptabele wachttijd is 3,8 minuten.
Volgens ruim de helft van de consumenten zegt het Keurmerk over een verzekeraar dat deze betrouwbaar is en heldere en eerlijke voorlichting geeft. Zes op de tien neemt het KKV in meer of mindere mate mee in de keuze voor een verzekeraar. Eén op zes is zelfs bereid extra te betalen voor een verzekering bij een verzekeraar met het KKV. Ruim de helft van de consumenten geeft aan dat de normen van het KKV hun vertrouwen in verzekeraars positief beïnvloedt.

Hier staat helaas tegenover dat driekwart van de consumenten er niet veel vertrouwen in heeft dat verzekeraars oprecht hun best doen om de normen van het keurmerk na te leven.

Deze website is  SSL beveiligd 

©2024 Dreamview | Designed, Developed & Hosted by DreamView ICT & Internet Services

Hallo ondernemer! Vraag over AOV verzekering voor zelfstandig Professionals? Wilt u teruggbeld?

WhatsApp Chat & Terugbel Service
Close and go back to page