fbpx
Image
Image

Welke garanties krijg ik op jullie het persoonlijk AOV Advies Rapport?

Welke garanties krijg ik op jullie persoonlijk AOV Advies Rapport?

Vraag aan AOV-ZZP.nl Jullie hebben het over garanties, welke garanties krijg ik precies? AOV-ZZP.nl beantwoordt: Kijk het Persoonlijk Adviesrapport gaat over jou: jouw beroep, jouw werkzaamheden jouw wensen, jouw inkomen. Wij vergelijken daarin alle mogelijkheden van alle verzekeraars in een overzichtelijk AOV kwaliteitsRapport. Wij weten precies waar voor jou de beste deal te maken is, welke kortingsregelingen er zijn en via welke partij je welke korting kan bedingen. Op de kwaliteit van het Rapport krijg je een niet-goed-geld-terug garantie. Ook geldt een kwaliteits- en laagste premiegarantie. Geen inferieure dekkingen waar alleen verzekeraars beter van worden, doordat er nooit op uitgekeerd wordt! Dus ook geen flauwekuldekkingen waarbij je jarenlang betaalt en er daarna mogelijk achterkomt dat je eerst in je lijstjes met gedekte ziektes moet gaan kijken of je er wel voor verzekerd bent. Of dat je maar een uitkering voor twee of drie jaar maximaal krijgt.

Vertrouwen in verzekeraars hoogst sinds vijf jaar

Het vertrouwen van Nederlanders in verzekeraars neemt toe. Met een stand van -17 in het vierde kwartaal van 2013 staat de vertrouwensindex op het hoogste niveau sinds de start van de meting in 2009. Alle indicatoren uit de vertrouwensindex laten een positiever beeld zien ten opzichte van het vorige kwartaal. Vooral het vertrouwen van consumenten in de aanschaf van duurzame financiële producten stijgt. Dat blijkt uit een meting van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek (CVS).

Het CVS meet ieder kwartaal de mate van vertrouwen van de Nederlandse consument in verzekeraars. Bij een indexwaarde van 0 is het aandeel pessimisten gelijk aan het aandeel optimisten. Na een daling van de waarde in 2011 neemt het vertrouwen sindsdien vrijwel ieder kwartaal toe. In 2013 stijgt het vertrouwen in verzekeraars van -23 in het derde kwartaal tot -17 in het vierde kwartaal. Het vertrouwen van consumenten in de economie neemt dezelfde periode sterker toe van -30 in het derde kwartaal tot -9 in het vierde kwartaal. Consumenten hebben meer vertrouwen in hun persoonlijke financiële situatie en hun koopbereidheid is groter. Dit sluit aan bij het stijgende vertrouwen dat consumenten hebben voor de aanschaf van een duurzaam financieel product, zoals een hypotheek, in het vierde kwartaal van 2013.

Reactie AFM op Tros Radar

afmlogo
Naar aanleiding van onze uitzending over tussentijdse verhogingen van premies op de arbeidsongeschiktheidsverzekeringen, geeft de Autoriteit Financiele Markten (AFM) onderstaande reactie.
'Ook de Autoriteit Financiele Markten (AFM) ziet dat de ontwikkelingen bij arbeidsongeschiktheidsverzekeringen niet positief zijn en dat verzekeraars hun premies verhogen.

Uiteraard heeft dit onderwerp de voortdurende aandacht van de AFM. Als consumenten of ZZP-ers hierover klachten hebben, horen wij dat als AFM graag.
De AFM houdt toezicht op de manier waarop verzekeraars communiceren over dergelijke verhogingen en hoe dat strookt met wat in hun polisvoorwaarden staat. Sinds de publicatie van het rapport waarnaar wordt verwezen in de uitzending van Radar op 27 januari zijn veel en bloc clausules begrijpelijker gemaakt. Dat neemt niet weg dat de redenen waarom er wijzigingen worden doorgevoerd kunnen in een aantal gevallen wel beter worden toegelicht en beter worden gespecificeerd.

Het is voor consumenten en zzp-ers door de verbeteringen nu vaak duidelijker dat de verzekeraar iets kan wijzigen en dat hij dan het recht heeft om de wijziging te weigeren, of de verzekering te beëindigen. Als consumenten of ZZP-ers hierover klachten hebben, horen wij dat als AFM graag.'

Deze website is  SSL beveiligd 

©2024 Dreamview | Designed, Developed & Hosted by DreamView ICT & Internet Services

Hallo ondernemer! Vraag over AOV verzekering voor zelfstandig Professionals? Wilt u teruggbeld?

WhatsApp Chat & Terugbel Service
Close and go back to page