fbpx
Image
Image

Hoogwaardige dienstverlening loont


38% van onze verzekerden beoordeelt onze dienstverlening met een
9 of 10. 47% geeft aan dat het 'zeer waarschijnlijk' is dat zij ons
zullen aanbevelen bij vrienden of colleqa's. Dat zijn enkele van de
opmerkelijke uitkomsten uit het jaarlijkse klantlevredenheidsonderzoek
onder verzekerden die langdurig arbeidsongeschikt zijn of waren. De
uitkomsten zijn nóg positiever dan in de vorige meting van 2012
De tevredenheidsscore is gemiddeld een 8.0.

Zowel bij arbeidsongeschikte als gere-integreerde relaties is de
tevredenheid iets gestegen ten opzichte van 2012. 72.6% beoordeelt
de dienstverlening rondom hun arbeidsongeschiktheid met het cijfer
8 of hoger. En 38% geeft zelfs een 9 of hoger. Relaties die zijn gere-
integreerd scoren een fractie hoger dan arbeidsongeschikte relaties.
Oudere verzekerden (55+) scoren iets hoger in tevredenheid dan jongere
verzekerden. Slechts 3.7% van de respondenten geeft een onvoldoende
voor het re-integratieproces. In 2012 was dit nog 5% en in 2011 was
het 7%. Onder relaties die gere-integreerd zijn geeft slechts 1.5% een
onvoldoende voor de dienstverlening.

Preventie ziekte en arbeidsongeschiktheid voor zelfstandig ondernemers

boeiPraktijkvoorbeeld van MKB Drogisterij 

Zo voorkomt u problemen rond arbeidsongeschiktheid

Een ondernemer meldt zich niet snel ziek. Maar als dat toch gebeurt, kan dit uw bedrijfsvoering behoorlijk raken. Hieronder vindt u gerichte adviezen om uw bedrijf voor te bereiden op (tijdelijke) uitval. En om zo veel mogelijk gezond aan het werk te blijven. In dit artikel illustreren we dit aan de hand van een paar praktijkvoorbeelden.

Tip 1: Bereid uw organisatie voor op uw afwezigheid

Ik betaal dus voor advies/ het bemiddelen van de AOV verzekering aan de adviseur maar ook nog premie aan de verzekeraar!?

Het klopt dat er verschillende partijen betrokken zijn bij het adviseren, vergelijken, afsluiten en beheren van een AOV verzekering. U betaalt inderdaad tweemaal, maar wel veel minder: -zowel premie aan de verzekeraar en voor bijvoorbeeld -het advies van een AOV verzekering aan de adviseur of de bemiddeling en het beheer Het is namelijk verplicht sinds 01-01-2013 om zonder provisie te werken. (Wij doen dat overigens al sinds 2008). Voorheen zat op de premie die u betaalde aan de verzekeraar een opslag van meestal 17,5% tot soms wel 40% aan provisie. Deze provisie betaalde de verzekeraar uit aan de adviseur als dank voor het aanbrengen en adviseren van deze klant. Dit gedurende de gehele looptijd, voor elke premie die u betaalde. Toen betaalde u dus inderdaad slechts eenmaal, maar wel veel méér: Nu betaalt u een premie zonder provisieopslag. U betaalt alleen voor de diensten waar u gebruik van wil maken. Ook is het nu voor u duidelijk waar u belangen liggen en waar u wie voor betaalt. Helder, transparant, en uiteindelijk veel voordeliger!

Deze website is  SSL beveiligd 

©2024 Dreamview | Designed, Developed & Hosted by DreamView ICT & Internet Services

Hallo ondernemer! Vraag over AOV verzekering voor zelfstandig Professionals? Wilt u teruggbeld?

WhatsApp Chat & Terugbel Service
Close and go back to page