Hoogwaardige dienstverlening loont
38% van onze verzekerden beoordeelt onze dienstverlening met een
9 of 10. 47% geeft aan dat het 'zeer waarschijnlijk' is dat zij ons
zullen aanbevelen bij vrienden of colleqa's. Dat zijn enkele van de
opmerkelijke uitkomsten uit het jaarlijkse klantlevredenheidsonderzoek
onder verzekerden die langdurig arbeidsongeschikt zijn of waren. De
uitkomsten zijn nóg positiever dan in de vorige meting van 2012
De tevredenheidsscore is gemiddeld een 8.0.
Zowel bij arbeidsongeschikte als gere-integreerde relaties is de
tevredenheid iets gestegen ten opzichte van 2012. 72.6% beoordeelt
de dienstverlening rondom hun arbeidsongeschiktheid met het cijfer
8 of hoger. En 38% geeft zelfs een 9 of hoger. Relaties die zijn gere-
integreerd scoren een fractie hoger dan arbeidsongeschikte relaties.
Oudere verzekerden (55+) scoren iets hoger in tevredenheid dan jongere
verzekerden. Slechts 3.7% van de respondenten geeft een onvoldoende
voor het re-integratieproces. In 2012 was dit nog 5% en in 2011 was
het 7%. Onder relaties die gere-integreerd zijn geeft slechts 1.5% een
onvoldoende voor de dienstverlening.
Lees meer: Hoogwaardige dienstverlening loont